دستگاه لیزر جوش طلا

دستگاه لیزر جوش طلا دستگاهی است که با استفاده از آن عزیزانی که در صنعت طلا و نقره فعالیت دارند میتوانند با سرعت و دقت بسیار بالایی در انجام جوشکاری طلا و ساخت جواهرات خود از این دستگاه لیزر جوش طلا بهره مند بشوند.

سرعت کار دستگاه لیزر جوش طلا :

دستگاه جوش لیزری طلا دارای سرعت و دقت  و کیفیت بسیار بالایی است که این دستگاه نقش به سزاییی در بالابردن کیفیت و ایمنی و سرعت کار دارد و مشتریانی که از این دستگاه استفاده میکنند خود گویای بالارفتن ایمنی و سرعت و کیفیت کار خود می باشند.شرکت پارت لیزر به عنوان بزرگترین وادرکننده دستگاه ها و ماشین الات لیزری در خاورمیان این افتخار را دارد که انواع دستگاه لیزر و قطعات مورد نیاز ان را وارد میکند.

مشخصات فنی دستگاه جوش لیزر طلا

 

جدول مشخصات فنی
مدلRT200Pتوان لیزر۲۰۰ w
نوع لیزرYAGطول موج لیزر۱۰۶۴ nm
انرژی۱۰۰ jعرض پالس لیزر۰.۱~۲۰ ms
فرکانس۱~۵۰ hzوزن دستگاه۹۰ kg
بازه تنظیم سایز نقطه۰.۳~۳ mmتوان اسمی۳ kw
برق مصرفی۲۲۰v土۱۰% ۵۰/۶۰hzابعاد دستگاه۱۰۰۰×۶۰۰×۸۲۰ mm

لیزر جوش طلا

لیزر جوش طلا,جوش لیزری طلا,قیمت جوش لیزر طلا,قیمت دستگاه جوش لیزر طلا,فروش دستگاه جوش لیزر طلا,

توضیحات دستگاه لیزر جوش طلا و نقره :

با استفاده از آخرین سیستم کنترل DSP، ثبات بیشتری دارد،و با استفاده از نرم افزار اسان، نیازهای بزرگ و مورد نیاز جوشکاری محصولات را برآورده می کند.سایر مشخصات مانند کارایی بالا و سرعت بالای جوشکاری، تولید مجدد توده اتوماتیک در خط تولید.
توان نقطه، خط، دایره، قوس بیضوی، مربع و دیگر مدار منظم دلخواه جوش.
عملکرد فوکوس خودکار و چرخش، فضای سه بعدی از خواص دلخواه محصولات جوشکاری از دیگر مشخصات دستگاه لیزر جوش طلا یا دستگاه لیزر نقره می باشد.

مواد قابل استفاده :

صنایع بهداشتی: اتصالات لوله، اتصالات قابل تنظیم، تس، صنعت باتری باتری، باتری لیتیوم یون، باتری، جوشکاری لیزر الکترود.
عینک صنعت: فولاد ضد زنگ، مواد آلیاژ تیتانیوم عینک ضربه محکم و ناگهانی، و موقعیت دقیق جوش قاب.
صنایع سخت افزار: پروانه، بطری آب، دیگ آب پز، کاسه ضد زنگ، سنسورها، دیودها.
آلومینیوم، باطری تلفن همراه، همزن دستگیره درب، قفسه ها و دیگر مهر و موم های پیچیده، جوشکاری قطعات ریخته گری.

ویژگی های دستگاه لیزر جوش طلا:

جوشکاری با کارایی بالا، نرخ ضایعات کم، حداکثر هزینه صرفه جویی در سرمایه گذاری، افزایش سود شرکت.
جوشکاری دقیق اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، جوشکاری بافت، جوشکاری دوخت، جوشکاری مهر و موم، دستیابی به خطی، قوس دایره ای و هر فرایند جوشکاری مسیر را تکمیل می کند.
جوش عمیق و باریک، روشن و زیبا است: سرعت جوشکاری سریع، تغییر شکل کوچک، منطقه کوچک تحت تاثیر گرما.

دستگاه جوش طلا

امروزه که صرفه جویی در وقت و زمان از اهمیت بالایی برخودار است، وجود دستگاه هایی اعم از برش لیزری طلا نیز نقش بزرگی در افزایش راندمان تولید محصول ایفا می کنند. این دستگاه ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و البته نزدیک به ۶ دهه است که استفاده از دستگاه های مخصوص برش با استفاده از تکنولوژی پرتوهای لیزری در انواع صنایع به چشم می خورد که طلا و جواهر سازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

برش لیزری طلا یکی دیگر از این خدماتی است که با استفاده از دستگاه های برش لیزری انجام می شود. استفاده از این دستگاه امروزه برای بسیاری از جوانان نیز جالب است و به همین دلیل به راحتی می توان با آموزش های لازم و کاربردی و تنها با یک اپراتور، کسب و کار مورد علاقه خود را با این دستگاه ایجاد کرد. به همین دلیل است که خلاقیت و پیشرفت زیادی را امروزه در صنعت طلاسازی و جواهرسازی شاهد هستیم.

لیزرطلا

دستگاه لیزر ، دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر جوش ، لیزر فایبر

مزایای استفاده از برش لیزری طلا

این دستگاه می تواند در کمترین زمان و بالاترین دقت طراحی، حکاکی، برش و جوش را بر روی سطح طلا و دیگر فلزات گران قیمت انجام دهد. در زمان های دور استفاده از دستگاه برش های مکانیکی برش و حکاکی را سخت و وقت گیر می کرد. اما با استفاده از برش لیزری طلا می توان کلی ایده خلاقانه و نو را به بازار معرفی کرد و از تمامی آن ها استفاده کرد. از این رو می توان به مواردی مانند:

برش لیزری طلا

• گردنبند

• طراحی

• دست بند

• انگشتر با حکاکی حروف

• پابند

• و …

اشاره کرد.

همانطور که گفته شد یکی از نیازهای اصلی در بازار در دیروز و امروز استفاده از این دستگاه ها برای برش و حکاکی است و می توان گفت که به طبع تقاضا برای خرید آن نیز افزایش یافته است. یکی دیگر از مزایای استفاده از برش لیزری طلا این است که می توان با یک سرمایه نه چندان زیاد و داشتن یک کارگاه یا اپراتور نه چندان بزرگ به سود قطعی رسید.

مزایای استفاده از برش لیزری طلا

برش لیزری طلا

این دستگاه قادر است که در کمترین زمان و بالاترین دقت برش بر روی انواع فلزات گرانبها را انجام دهد. در گذشته استفاده از دستگاه برش های مکانیکی برش و حکاکی را سخت تر می کرد و همچنین روش دستی نیز بسیار زمان بر بود. اما با استفاده از برش لیزری طلا می توان کلی ایده خلاقانه و نو را به بازار معرفی کرد و از تمامی آن ها استفاده کرد. از دستگاه برش لیزری طلا می توان برای مواردی مانند:

• گردنبند

• دست بند

• پابند

• انگشتر با حکاکی حروف

• طراحی

• و …

استفاده کرد

چرا باید از دستگاه برش لیزری طلا استفاده کنیم؟

یکی از نیازهای اصلی در بازار امروزه استفاده از این دستگاه ها برای برش و حکاکی می باشد و می توان گفت که تقاضا برای خرید آن نیز به طبع بالا رفته است. یکی دیگر از مزایای استفاده از برش لیزری طلا این است که می توان با یک سرمایه و داشتن یک کارگاه نه چندان بزرگ به سود قطعی رسید.

آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید نزدیک به چند دهه است که استفاده از دستگاه های لیزر طلا از محبوبیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه طلا و جواهر سازی برای استخدام اپراتور و نیروی کار متخصص در این زمینه در ابتدا یکسری آموزش های مورد نیاز و پایه ای را برگزار می کنند و از بین افراد فعال در این بخش نیروی کار مطمئن را انتخاب می کنند. در این مطلب قصد داریم تا در مورد آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا و چگونگی و نحوه برگزاری کلاس های آموزشی صحبت کنیم.

آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا

مواردی که می توانید برای آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا انتخاب کنید

صنعت طلا و جواهر سازی بسیار گسترده است و در این بین نیز حوزه هایی که افراد می توانند در آن مشغول به کار شوند نیز در دسته بندی های مختلفی قرار دارد. در این خصوص می توانید آموزش را تنها به بحث خارجی و سطحی فلز طلا منهی نکنید و برای سطح داخلی آن نیز افراد را تشویق به آموزش کنید. می توان با استفاده از دستگاه برش لیزری نه تنها بر روی فلز طلا بلکه برای آموزش بر روی دیگر فلزات ارزشمند مانند نقره، تیتانیوم، پلاتین، مس، برنج، برنز و … نیز استفاده کرد.

آیا موسساتی برای آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا وجود دارد؟

پاسخ به این سوال مثبت است همانطور که گفته شد شما می توانید با سطح شناخت و علاقه مندی خود به صنعت طلا و جواهرسازی، با مراجعه به شرکت ها و یا حتی موسسات مختلف فعال در این زمینه با پرداخت هزینه ای اموزش در این زمینه را فرا بگیرید. در نهایت می توانید بعد از آموزش نیروی کار برای دستگاه لیزر طلا به صورت داوطلبی در شرکت های دولتی شروع به کار کنید و یا به صورت آزاد و با خرید این دستگاه کسب و کار خودتان را راه اندازید.

 

منبع:  شرکت کات لیزر