لیزرطلا

دستگاه لیزر طلا

فروش بدون واسطه دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر طلا، بعد از برش مقداری کسر طلا دارد که نمیتوان به صورت دقیق بیان کرد چون در پلاک های مختلف کسری متفاوت است ولی میتوان میانگین بیان کرد .به طور مثال برای برش یک پلاک اسم ۲ الی ۳ گرمی ۲۰ سوت کسری خواهد داشت که این مقدار معادل ۰.۰۲ گرم می باشد و در وزن بالاتر مثلا ۶ گرم یا ۹ گرم این مقدار کسر دو برابر ۴۰ سوت و سه برابر ۶۰ سوت می شود.اگرچه این مقدار کسری بسیار ناچیز به نظر می رسد ولی در تعداد بالا یا بلند مدت مقدار قابل توجهی میشود و با دید بلند مدت میصرفت که هزینه ای برای جمع آوری گرده های طلا بکنیم، مثلا در ۱۰۰۰ پلاک مقدار طلای از دست رفته ۲۰ گرم به قیمت طلای روز ۴ میلیون تومان میشود.
دستگاه لیزر طلا جهت جلوگیری از کسر آن تمام لیزر کاران از مکنده و فیلتر استفاده میکنند که تقریبا ۷۰ تا ۹۰ درصد این کسری ها را میتوان برگشت ولی با استفاده از روش پیشنهادی ما میتوان این کسری را ۱۰۰ درصد برگرداند که این روش فقد یک باکس به مکنده و فیلتر اضافه میشود که قیمت ان حدودا ۲۰۰ هزار تومان میباشد و این باکس اجازه بخش شدن مابقی کسری ها را در هوا و محیط را نمیدهد و باعث میشود مکنده بهتر و متمرکز تمام طلاهای معلق بر اثر برش لیزری جمع آوری کند

بررسی عملکرد دستگاه لیزر طلا بر اساس ظرافت

این دستگاه می تواند به صورت کاملا حرفه ای و دقیق بر روی سطح طلا و منافذ موجود بر روی آن و در نتیجه منافذ خالی آن را که در حد میکرون می باشند را پر کند. این موضوع عملکرد و ظرافت تولید محصول را با استفاده از دستگاه برش لیزر طلا افزایش می دهد. تعمیر و بازسازی دوباره مفتول ها در جواهرات قیمتی نیز با استفاده از دستگاه های لیزر برش و حکاکی طلا انجام می شود. استفاده از این دستگاه تنها برای فلز طلا بلکه دیگر متریال فلزی ارزشمند مانند پلاتین، نقره، مس و … نیز با استفاده از این دستگاه طراحی می شود.

مزایای استفاده از دستگاه جوش طلا

• این دستگاه به صورت ۲۴ ساعت قادر است حکاکی و برش بر روی متریال های فلزی ارزشمند از جمله طلا، نقره، مس و … را انجام دهد

• طراحی با این دستگاه با استفاده از اپراتورهای هوشمند راندمان بالاتر و با کیفیت تری دارد

• عدم ایجاد آلودگی از دیگر مزایای بررسی عملکرد دستگاه لیزر طلا می با

دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر طلا از آن دسته از ماشین های پیشرفته ای است که بر مبنای پرتوهای لیزری می باشد و برای برش، جوش و حکاکی بر روی فلز استفاده می شود. استفاده از دستگاه های مخصوص برش و حکاکی با استفاده از لیزرهای فایبر و co2 انجام می شود. این دستگاه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد. لیزر فایبر طلا تنها برای حکاکی و جوش بر روی طلا نیست بلکه از دیگر فلزات گرانبها مانند:

• پلاتین

• نقره

• مس

• تیتانیوم

• و …

نیز می توان از آن استفاده کرد.

کاربرد دستگاه لیزر طلا

کاربرد اصلی دستگاه لیزر طلاسازی در صنعت طلا

همانطور که گفته شد از دستگاه برش طلا می توانید برای انواع متریال فلزی که از ارزش بالایی برخوردار هستند استفاده کنید مانند:

• طلا

• تیتانیوم

• نقره

• پلاتین

• و …

البته یکی از موارد اصلی که کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا را بیشتر مشخص می کند حکاکی بر روی انواع حلقه ها مانند حلقه های نامزدی و عروسی، حکاکی طرح و نقوش و نوشته های مختلف بر روی دستبند . النگو، حکاکی کردن بر روی نگین انگشتر، حکاکی بر روی سنگ های گران قیمت و دیگر قطعات فلزی ارزشمند می باشد. یکی از نکاتی که کاربران باید در هنگام استفاده از این دستگاه رعایت کنند بررسی آموزش های کاربردی و مورد نیاز در این زمینه است.

فروش دستگاه لیزر طلا

شماره همراه :
۰۹۱۲۱۷۵۲۵۳۳  مدیریت  مهندس چهلمردان

۰۹۱۲۷۹۱۴۴۸۶ مدیر فروش
فکس : ۰۲۱۳۶۰۵۸۱۰۸

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا یکی از موارد اصلی است که باید در هنگام استفاده از این دستگاه برای حکاکی و برش ورق های طلا به آن توجه داشت. امروزه بسیاری از افرادی که در این صنعت فعال هستند، در روش های مختلفی برای حکاکی و برش از این دستگاه استفاده می کنند زیرا دستگاه برش لیزری می تواند خیلی راحت در قسمتی از متریال های فلزی از جنس طلا مانند انگشتر،گردنبند، انگشتر، دستبند و … حکاکی و برش انجام دهد و با بیشترین دقت بهترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر طلا

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد فعال در این حوزه از خدمات موجود در دستگاه لیزر طلا استفاده می کنند صرفه جویی در زمانی است که این دستگاه برای آن ها فراهم می کند. از این رو مورد می تواند ارتباط مستقیمی با میزان سوددهی افراد داشته باشد. در زمان های قدیم برای اینکه حکاکی و برش بر روی ورقه ها به خصوص ورقه های طلا انجام شود از روش های دستی و مکانیکی که بسیار هم زما بر بود استفاده می شد. به خصوص این روش دقت بسیار کمی داشت و در نتیجه ظرافت کمتری داشت. اما با وجود لیزر دقیق بودن انجام برش بر روی ورقه ها افزایش یافت و خطاهای آن بسیار کم شد.

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا با ویژگی های موجود در این دستگاه

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر نیز در کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا تاثیر چشمگیری داشته است.. از مهم ترین ویژگی های موجود در دستگاه های برش لیزر طلا می توان به:

• جوش دادن انواع بافت های مختلف در طلا با ضخامت های متفاوت یا یکسان

• کارایی سریع

• ایجاد جوش های عمیق و پر کردن تمامی منافذ خالی

• جوش دادن قسمت های غیر قابل دسترس

• جوش دادن و متصل کردن به صورت خودکار و همچنین به صورت نیمه خودکار

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا به مقدار بالایی به ویژگی های موجود در این دستگاه بستگی دارد. هر چه این ویژگی ها بیشتر باشد در نتیجه کارایی و کاهش هدر رفت نیز در آن کمتر خواهد بود.

سفارشی سازی در طلاسازی با لیزر

همون طور که میدانید زیورآلات و اکسسوری‌های طلا و نقره و بدلیجات ، این قابلیت رو دارند که برای افراد مختلف سفارشی سازی بصورت خاص بشوند. در این مرحله اپراتور دستگاه لیزر طلاسازی باید  باید با توجه به سفارش و سلیقه مشتری اقدام کند. نام، لوگو، متن، تصویر و غیره از طرف مشتری ارسال می‌شو د و سپس اپراتور دستگاه لیزر طلا طرح پیشنهادی مشتری را با دستگاه لیزر طلا به صورت بسیار حرفه ای تولید می نماید. شرکت ما علاوه بر فروش دستگاه لیزر طلا و دستگاه لیزر جوش طلا امکان انجام کلیه امور خدمات مربوط به لیزر طلا را در بخش خدمات دارد . ناگفته نمایند که شرکت ما در زمینه ی تولید دانش بنیان دستگاه لیزر برش فلز به صورت بسیار حرفه ای وارد عرصه گردیده و تاکنون موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب نموده است .

نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر طلا چگونه است ؟

در فیلم مقابل نحوره ی حکاکی لیزری دستگاه لیزر حکاکی بر روی رکاب یک انگشتر را به نمایش گذاشته ایم .

دقت بالا و اهمیت در فروش دستگاه لیزر طلا

همانطور که پیش تر هم گفته شد دقت بالای این محصول نقش بسزایی در فروش آن خواهد داشت و از این رو دقت آن در حد میکرون می باشد و طیف های مختلفی را نیز برای برش و حکاکی بر روی طلا در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا به دلیل پرکاربرد بودن این دستگاه برای برش و حکاکی متریال فلزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل است که در بازار نیز دستگاه های برش دارای گارانتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از این رو است که از گارانتی دستگاه لیزر طلا نه تنها برای طلا بلکه دیگر متریال های فلزی ارزشمند مانند نقره، پلاتین، تیتانیوم و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که فرآیندهای حکاکی هزینه بر هستند و از طرف دیگر اهمیت بسزایی دارند، باید نمایندگی که برای خرید این دستگاه در نظر می گیرید را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و سپس دستگاه برش حکاکی را خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی که برای کاربر در نظر گرفته می شود نیز با اعتبار نمایندگی رابطه مستقیم دارد.

خدمات دستگاه لیزر طلا چه کاربردی دارد؟

سرعت و کیفیت بالای کار با این دستگاه در کنار ظرافت توانسته در بخش های مختلفی از صنعت و حتی برنامه ریزی های کامپیوتری نیز مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از دستگاه برش و حکاکی طلا با استفاده از پرتوهای لیزری فایبر می باشد. البته امروزه استفاده از تکنولوژی واتر جت نیز برای برش و طراحی استفاده می شود.

هزینه تعمیر دستگاه لیزر طلا

هزینه تعمیر دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر حکاکی یکی از پیشرفته ترین ماشین ها در دنیا است که امروزه…
نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا معمولا با استفاده از محصولات زیورآلاتی…
منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا ا…
معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا

معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا

معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا برای افرادی که در زمینه های مختلف…
مزایای دستگاه لیزر طلا

مزایای دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر طلا از آن دسته از ماشین های پیشرفته ای است که قادر …
دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان جزء نمونه های استوک یا دست دوم به حساب …
گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا به دلیل پرکاربرد بودن این دستگاه برای برش و حکاکی …
کیفیت محصولات با دستگاه لیزر طلا

کیفیت محصولات با دستگاه لیزر طلا

در بحث حکاکی و برش بر روی متریال های فلزی ارزشمند از جمله طلا مو…
کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا

کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا

کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا برای بالا بردن راندمان و تولید محصولات ف…