منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا این دستگاه یکی از مهم ترین و کارآمدترین دستگاه ها برای برش و حکاکی بر روی سطح فلز طلا می باشد. یکی از مهم ترین قطعاتی که منبع تغذیه برای آن بسیار مهم می باشد تیوب این دستگاه است که البته ولتاژ مخصوص خودش را دارد. در هنگام خرید این دستگاه باید به این نکته توجه داشته باشید که نمایندگی مورد نظر خدمات پس از فروش و گارانتی برای مشتریان در نظر گرفته باشد تا در صورت هرگونه اختلال در منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا فورا به آن مراجعه کنید و تعمیرات مورد نیاز را برای رفع مشکل بر روی دستگاه طلاساز لیزری اعمال نمایید.

برای افزایش طول عمر منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا باید چکاری انجام داد؟

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبعی که برای تغذیه در دستگاه های برش و حکاکی در نظر گرفته می شود با توجه به برندهای مختلفی تولید می شود و از این رو به مهم ترین این برندها که طول عمر نسبتا بالایی دارند می توان به ریسی و یونگی اشاره کرد. کیفیت جوک های موجود در منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورت نامرغوب بودن باعث ایجاد اختلال و مشکلات فراوانی خواهد شد. به جهت افزایش طول عمر منبع تغذیه می توانید نایلون های موجود بر روی سطح بدنه را از این دستگاه جدا کنید و برای خنک کردن سطح داخلی آن نیز از یک فن کوچک ۲۲۰ ولت استفاده کنید.

آیا وجود عدسی نیز در منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا تاثیر دارد؟

کاربران باید به این مورد توجه داشته باشند که بهتر است همواره یک آینه و عدسی یدکی برای احتیاط و همچنین تیوب لیزر برای جلوگیری از مشکلات ناشی از منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا به همراه داشته باشند.