دستگاه لیزر جوش طلا

دستگاه لیزر جوش طلا

دستگاه لیزر جوش طلا

دستگاه لیزر جوش طلا یکی از پرکاربردترین دستگاه های لیزری است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. عمده ترین کاربرد این دستگاه، جوشکاری نقش های زیبا بر روی انواع طلا است. همچنین این دستگاه می تواند در ساخت گوشواره ها و دستبندها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.لازم به ذکر است بدانید ماندگاری و طول عمر دستگاه لیزر جوش طلا بسیار عالی است. استفاده از این دستگاه، ساده و آسان است. از این رو، مشتریان و علاقه مندان می توانند این دستگاه را با کیفیت عالی تهیه و از آن استفاده کنند.

مزیت دستگاه لیزر جوشکاری طلا

دستگاه لیزر جوش طلا دارای ویژگی های برجسته ای است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کارایی و سرعت بالا

  • ایجاد عمق کافی بر روی سطوح فلزات
  • قابلیت تغییر پذیری اندک پس از جوشکاری
  • کیفیت جوشکاری بالا
  • وجود فضای کاری گسترده
  • مناسب برای جوشکاری ابزارهای مختلف
  • امکان تمیزکاری باقیمانده جوشکاری
  • فاقد آلودگی برای محیط زیست
  • قابلیت و توانایی کارکرد و عملکرد آن در طول ۲۴ ساعت
  • برخورداری از فناوری yag
مشخصات لیزرجوش طلا
طول موج۱۰۶۴ نانومتر
توان لیزر۶۰ وات
انرژی پالس۴۰ ژول
راد لیزرNd:Yag کشور چین
پهنای پالس۰/۱ تا ۱۰ میلی ثانیه
فرکانس۱ تا ۲۰ هرتز
عمق جوش۰/۱ تا ۳ میلیمتر
عرض جوش۰/۱ تا ۳ میلیمتر
برق مصرفی۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز
سیستم خنک کنندهچیلر درونی با خنک کنندگی آب
وزن دستگاه۲۸/۶ کیلوگرم
ابعاد دستگاه۲۸۰×۲۱۰×۵۱۰ میلیمتر
وزن۲۸.۶ kg
فروش اقساطی جوش لیزر طلا

فروش اقساطی دستگاه لیزر جوش طلا

مجموعه پارت پرتو بنیان برای مشتریان خوش حساب که دارای چک معتبر می باشند شرایط بسیار مناسب اقساطی را برای شما فراهم کرده است . جهت اخذ اطلاعات بیشتر میتوانید با شمارههای شرکت در ساعات اداری و شماره های همراه در تمام ساعات شبانه روز تماس حاصل فرمایید.

تماس با تیم فروش لیزر جوشکاری طلا

شماره همراه :
۰۹۱۲۱۷۵۲۵۳۳  مدیریت  مهندس چهلمردان

۰۹۱۲۷۹۱۴۴۸۶ مدیر فروش
فکس : ۰۲۱۳۶۰۵۸۱۰۸

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

معرفی دستگاه لیزری جوش طلا:

 یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه های لیزری، دستگاه لیزر جوش طلا است. این دستگاه کاربرد ویژه ای در صنعت طلا و جواهرسازی و جوشکاری دارد. از دیگر کاربردهای این دستگاه، تمیزی محصول نهایی است که بر ارزش و اهمیت این دستگاه افزوده است.

دستگاه جوشکاری لیزر به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرد:

  • سوراخ کاری
  • جوش نقطه ای

جوشکاری لیزری نقطه ای در تکنولوژی فرایند لیزری کاربرد زیادی دارد. به عبارتی، این مدل از جوشکاری به یک فرایند انتقال حرارتی اطلاق می شود که سطح قطعه کار را با تابش لیزری گرم کرده و گرمای آن از طریق حرارت داخلی منتشر می شود. از این رو، قطعه کار با تکیه بر کنترل عرض نقطه جوش، انرژی، حداکثر توان و فرکانس دستگاه لیزر ذوب خواهد شد.

یکی از مهمترین مزایای دستگاه لیزر جوش طلا این است که کمترین اثر از جوش را بر روی طلا باقی می گذارد. این دستگاه در فرایند جوشکاری قطعات ریز و کوچک و همچنین زیورآلات طلا و نقره ظریف مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است بدانید از دیگر امتیازات و کاربردهای دستگاه  لیزر جوش طلا می توان به جوشکاری کابینت ها، آشپزخانه ها، پله ها، وآسانسورها، فریم ها، اجاق ها، آهن ها، ریل های درب و پنجره های استیل، جوشکاری های نامنظم پیچیده و … اشاره کرد. در برخی ظریف کاری ها و انجام کارهای حساس، اتصال قطعات ریز الکترونیکی، تعمیر و اتصال طلا و نقره نیز استفاده از این دستگاه امری شایع و رایج می باشد.

کاربرد دستگاه لیزر جوش طلا در صنایع:

 

بررسی ها نشان می دهد که دستگاه لیزر جوش طلا به طور گسترده در صنایع جواهرات، سخت افزار، ابزار، خودروسازی، انرژی، مصالح ساختمانی، مدل سازی، ماشین سازی، برق و الکترونیک کاربرد فوق العاده ای دارد.

دستگاه لیزر جوش طلا و نحوه نگهداری از آن:

 پیرامون نگهداری از دستگاه لیزر جوش طلا برخی شرایط و پرسش ها مطرح شده است:

نحوه نگهداری و محافظت از دستگاه لیزر جوش طلا به چه صورت می باشد؟

  • دستگاه باید هفته ای یک بار تمیز شود.
  • برای پر کردن مخزن آب این دستگاه توصیه می شود از آب مقطر و تصفیه شده استفاده شود.
  • لنز محافظ و لنز فوکوس این دستگاه را با استفاده از الکل اتیلیک و پارچه فاقد گرد و غبار تمیز کنید.
  • به هنگام خروج برق را خاموش کنید.

بررسی ویژگی های دستگاه جوش طلا

این دستگاه چه ویژگی هایی دارد ؟

کلید راه اندازی

پنل رابط

توانایی کارکرد در طول ۲۴ ساعت با مصرف برق پایین

دارای رابط گرافیکی با کاربری آسان روی مانیتور

میکروسکوپ دقیق: میکروسکوپ دو چشمی، سازگار که کار با آن راحت و دلپذیر است. کار کردن با آن در مدت زمان طولانی باعث خسته شدن چشم نمی شود.
صفحه لمسی HD و مانیتور CCD: مانیتور این دستگاه می تواند تنظیم پارامترهای جوش را دریافت کند. با این مانیتور، شما به راحتی می توانید نقاط مختلف اثر را موقعیت یابی کنید و همچنین عملکرد ساده و آسانی دارد.
استفاده از فناوری YAG
ایجاد منطقه حرارتی بسیار کوچک
مجهز به سیستم آب خنک
پمپاژ خودکار: دارای سوئیچ پمپ قفل خودکار با چراغ نشانگر و توقف خودکار هنگام پر شدن آب
دکمه توقف: به همراه سوئیچ فلزی محافظ، علمی و زیبا
پنجره عملیات

نحوه سفارش  دستگاه لیزرجوش طلا:

 

ثبت سفارش دستگاه لیزر جوش طلا از طریق سایت، تماس با بخش فروش و واتساپ با شماره ی ۰۹۱۲۱۷۵۲۵۳۳   می باشد.

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه لیزر جوشکاری به چه صورت می باشد؟

یکی از معتبرترین شرکت های مربوط به فروش دستگاه لیزر جوش طلا، شرکت پارت پرتو بنیان است. پس از خرید دستگاه از شرکت پارت پرتو بنیان، جهت آموزش و نصب دستگاه هماهنگی های لازم صورت می گیرد.

شرکت زمان مشخصی را برای نصب و راه اندازی دستگاه لیزر جوش طلا تعیین می کند. در زمان مقرر، مسئول راه اندازی دستگاه در مکان مورد نظر حاضر می شود. نصب دستگاه اقدامی کاملا تخصصی است که توسط یک فرد متخصص و مجرب انجام می شود. این شخص تمامی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به کار کردن با دستگاه را به شما ارائه می دهد.

خرید دستگاه لیزری طلا خانگی

سرعت جوش دادن با این دستگاه بسیار بالا می باشد و در کم ترین زمان کارایی بسیار بالا و مناسبی را دارد. این محصول  نسبت به سایر دستگاه های لیزری طلا که صدای بلندی را دارند و آنها باعث آزار دیگران می شود، هیچ گونه صدایی ندارند. علاوه بر آن هیچ گونه آلودگی ای نیز برای محیط زیست ندارد و این از مزیت های خوب این دستگاه های لیزری طلا می باشد.

مناسب ترین دستگاه های لیزری برای کسانی که در این رشته فعالیت دارند وجود دارد که با قیمت های عالی که خرید انواع دستگاه جوشکاری طلا کوچک و بزرگ را در بر می گیرد و دارای ضمانت نامه و کاتالوگ هم می باشد که راهنمای استفاده از این دستگاه را به خریداران آموزش می دهد.

از مهم ترین و اساسی ترین تکنولوژی های جوشکاری،جوش نقطه ای لیزری است.جوش لیزری به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و دقت بالایی که دارد به طور گسترده و روزافزون در صنعت طلا و جواهرسازی و ساخت انواع زیور آلات و بطور کلی در ساخت کوچکترین قطعاتی از جنس طلا که نیاز به جوشکاری های ظریف دارند همچون حلقه،آویز،دستبند،گوشواره و… مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت حرفه ای برای پر کردن منافذ،جوشکاری مفتول وجداسازی مفتول های از قبل جوشکاری شده،تعمیر و بازسازی مجدد جواهرات قیمتی استفاده می شود.این محصول نه تنها برای طلا و نقره بلکه برای انواع فلزها و آلیاژها همانند پلاتین،فولاد ضد زنگ،تیتانیوم،نیکل،روی ،مس و …کاربرد دارد .

مقایسه جوش لیزری طلا و نقره با دیگر روش های سنتی:

 

همانطور که میدانید جوشکاری لیزری همانند طلاسازی لیزری با سایر روش های سنتی نظیر لحیم کاری متفاوت است. جوش لیزری امکان جوشکاری بر روی قطعات ظریف را ایجاد می کند. این ویژگی سبب تفکیک این دستگاه از سایر دستگاه های جواهرسازی شده است.

  • کار با دستگاه لیزر جوش طلا ساده و اسان است. حال آنکه در روش های سنتی نظیر لحیم کاری و جوشکاری عملکرد دستگاه کندتر و دشوار تر می باشد.
  • در روش جوشکاری لیزری فلزاتی که قرار است به یکدیگر وصل شوند از طریق جوش لیزری به یکدیگر متصل شده و به صورت یکدست می باشند. این روش سبب می شود که مشکلات و ایرادات روش های سنتی رفع شده و در هزینه و زمان صرفه جویی شود.

چه قطعاتی در دستگاه لیزر جوش طلا فرسوده می شوند و نحوه تعویض آنها به چه صورت می باشد؟

  • لامپ فلش:

طول عمر و قابلیت استفاده از لامپ فلش در شرایط عادی برابر با ۳۰۰ هزار بار است. به عبارتی، اگر دستگاه هر روز به مدت ۸ ساعت کار کند می توان از این لامپ ۱۲ الی ۲۴ ماه استفاده کرد.

  • لنز محافظ:

طول عمر و قابلیت استفاده از لنز محافظ در شرایط عادی ۱۲ الی ۲۴ ماه است. تمیز بودن لنز در افزایش ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد.

قیمت دستگاه جوش لیزری طلا

همان گونه که در این چند دهه مشتریان ما ، از ما شناخت پیدا کرده اند ، شرکت ما این افتخار را دارد که بهترین و نازلترین قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه دهد . به همین خاطر مشتریان ما چنانچه دستگاهی با همین کیفیت خوب و مشابه ی دستگاه ما را در بازار یافتند هرگز نخواهند توانست قیمتی پایین تر از ما را پیدا کنند مگر اینکه قطعات داخلی آن دستگاه غیرمشابه و بی کیفیت باشد و از آنجایی که ما هرگز دستگاه بی کیفیت به مشتریان خود ارائه نمیدهیم بنابراین خرید آن دستگاه ها را به مشتریان خود پیشنهاد نمیکنیم لذا هموار پیشنهاد ما این است که قبل از هر خریدانواع دستگاه جوش لیزر طلا حتما و حتما از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ما بهرمند شوید .بنابراین جهت اخذ قیمت دستگاه جوش طلاسازی ، قیمت دستگاه جوش طلا لمپرت ، دستگاه میکرو جوش لمپرت ، قیمت دستگاه جوش زرگری با ما تماس بگیرید.

لیزر جوش طلا

دستگاه جوش زرگری

در بازار ما منظور از دستگاه جوش زرگری در حوزه ماشین آلات لیزری منظور از این کلمه همان دستگاه لیزر جوش طلاسازی می باشد . بنابراین صرف اینکه نام تغییر دادهشده است همچنان دستگاه همان دستگاهی می باشد که با همواره به مشتریان محترم این صنف ارائه داده ایم . بنابراین اگر خریدار دستگاه جوش زرگری ، قیمت دستگاه جوش طلا لمپرت، دستگاه جوش طلاسازی ، دستگاه میکرو جوش لمپرت و سایر کلمات مشابه می باشید همواره میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی واحد مشاوره شرکت ما بهرمند شوید.

هزینه تعمیر دستگاه لیزر طلا

هزینه تعمیر دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر حکاکی یکی از پیشرفته ترین ماشین ها در دنیا است که امروزه…
نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا معمولا با استفاده از محصولات زیورآلاتی…
منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا

منبع تغذیه در دستگاه لیزر طلا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا ا…
معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا

معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا

معیارهای خرید دستگاه لیزر طلا برای افرادی که در زمینه های مختلف…
مزایای دستگاه لیزر طلا

مزایای دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر طلا از آن دسته از ماشین های پیشرفته ای است که قادر …
دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان جزء نمونه های استوک یا دست دوم به حساب …
گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا به دلیل پرکاربرد بودن این دستگاه برای برش و حکاکی …
کیفیت محصولات با دستگاه لیزر طلا

کیفیت محصولات با دستگاه لیزر طلا

در بحث حکاکی و برش بر روی متریال های فلزی ارزشمند از جمله طلا مو…
کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا

کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا

کنترل کیفیت دستگاه لیزر طلا برای بالا بردن راندمان و تولید محصولات ف…