دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان جزء نمونه های استوک یا دست دوم به حساب می آید، از این رو معمولا دستگاه کوچکی است که برای استفاده کردن از آن نیازی به طی کردن عملیات پیچیده نیست. از آنجایی که برش طلا در دسته برش و حکاکی متریال فلزی قرار می گیرد شما می توانید بر روی آن عملیات مختلفی از نظر طراحی و حکاکی انجام دهید. دستگاه لیزر طلاسازی ارزان تنها برای حکاکی کردن بر روی سطح طلا نیست بلکه می توانید برای حکاکی کردن و یا برش بر روی سطوح دیگر فلزات با ارزش مانند:

• پلاتین

• مس

• نقره

• و …

نیز از آن استفاده کنید پرتوهای لیزری امروزه می توانند حکاکی های پیچیده ای را بر روی سطح متریال های فلزی پیاده کنند. این دستگاه به دلیل طراحی و حکاکی طرح های پیچیده به یکی از محبوب ترین دستگاه های بازار تبدیل شده است.

چگونه می توان از دستگاه لیزر طلاسازی ارزان استفاده کرد؟

دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

قیمت دستگاه های برش لیزر طلا معمولا بالا است و به همین دلیل دستگاه لیزر طلاسازی ارزان معمولا استوک و یا همان دست دوم هستند و با قیمت مناسب تری در بازار یافت می شوند. البته به دلیل استوک بودن معمولا گارانتی های یک ساله به این دستگاه ها تعلق می گیرد. با مراجعه به نمایندگی هایی که معتبر و استاندارد هستند می توانید طول عمر استفاده از دستگاه های برش استوک را افزایش دهید زیرا در این نمایندگی ها از تیوب ها و چیلرهای اصل برای دستگاه استفاده شده است.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر طلاسازی ارزان

از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه های برش لیزر، سرعت عمل بالا و در نتیجه دقت بسیار زیاد در هنگام برش و حکاکی طلا می باشد. اما علاوه بر این دو مورد، به دلیل کارکرد مناسب این دستگاه ها می توان گفت که در مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده کرد.