دستگاه لیزر حکاکی طلا

دستگاه لیزر حکاکی طلا

دستگاه لیزر حکاکی طلا یکی از ماشین های پیشرفته بر پایه پرتوهای لیزری است که مخصوص حکاکی و برش بر روی انواع متریال های فلزی از جمله طلا می باشد. امروزه می توان از این دستگاه حتی برای برش انواع فلزهای گرانبها مانند نقره، پلاتین و مس نیز استفاده کرد.

یکی از مزایای اصلی استفاده از این دستگاه لیزر دقت بالا و همچنین برش و حکاکی در بالاترین سرعت است. از این رو یکی از مهم ترین مزایای آن بشمار می رود. از طرف دیگر می توان با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی طلا طرح های پیچیده و بسیار حساس را نیز بر روی فلز طلا پیاده کرد زیرا بافت های مختلفی از این فلز را پر کرده و می تواند با جوش دادن ورق های دیگر را هم روی آن اضافه کند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر حکاکی طلا

دستگاه لیزر حکاکی طلا

همانطور که در ابتدا گفته شد از مهم ترین مزایای موجود در این دستگاه، سرعت و دقت بالا در حکاکی و برش بر روی فلزی طلا است. همچنین این موضوع می تواند امنیت استفاده از این دستگاه را هم افزایش دهد زیرا در راندمان تولید محصول نیز نقش بسزایی خواهد داشت. از حوادث غیر قابل پیش بینی جلوگیری می کند و فضای امن تری را برای کارگاه و اپراتور فراهم می کند.

قیمت دستگاه لیزر حکاکی طلا چقدر است؟

قاعدتا قیمت دستگاه لیزر حکاکی طلا به مزایای موجود در آن به همراه قابلیت هایی که برای اپراتور و پردازش در نظر می گیرد بستگی دارد. به خصوص اینکه امروزه با پیشرفته تر شدن این تکنولوژی، امکان برش های ۲ بعدی و ۳ بعدی نیز با استفاده از این دستگاه فراهم شده است. در هر صورت توصیه ما به شما خرید این دستگاه لیزر از نمایندگی های قابل اطمینان و همچنین دارای خدمات پس از فروش می باشد.