دستگاه لیزر طلا چیست؟

دستگاه لیزر طلا چیست؟

معرفی دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر طلا یکی از دستگاه های پرکاربرد برای برش و حکاکی بر روی متریالی از جنس طلا مانند:

• دستبند

• گردنبند

• گوشواره

• انگشتر

• و …

می باشد و از این رو می توان با استفاده از این دستگاه طرح های گوناگونی را بر روی طلا ایجاد کرد. همچنین این دستگاه به دلیل سرعت بالا و دقتی که در برش و حکاکی دارد می تواند کمترین خطا را برای حک و برش انجام دهد. در گذشته طراحی و برش بر روی متریال فلزی و همچنین طلا با استفاده از دستگاه های مکانیکی و دستی انجام می شد. این مورد بسیار هزینه بر بوده و همچنین در مدت زمان بسیار طولانی انجام می شد. در کنار این موارد دقت کم و خطا ممکن بود که به متریال آسیب وارد کند ولی دستگاه لیزر طلا با این مورد جلوگیری کرده است.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر طلا

همانطور که گفته شد این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های قدیمی و مکانیکی مزایای بسیار زیادی دارد در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

صرفه اقتصادی بالا دستگاه لیزر طلا

دستگاه لیزر طلا چیست؟

استفاده از این دستگاه در مدت زمان طولانی می تواند صرفه اقتصادی را برای کاربر به همراه داشته باشد و همچنین می تواند از هدر رفتن طلا جلوگیری کند.

سرعت بالای دستگاه لیزر طلا

یکی دیگر از مزایای این دستگاه سرعت بالا در برش می باشد که می تواند تولید محصول را بالا ببرد.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا

استفاده از این دستگاه باعث شده تا طرح های مختلفی را در برنامه های مختلف این دستگاه لیزر وارد کنید و آن ها را بر روی طلا پیاده کنید. در کمترین زمان ممکن می توانید طرح هایی پیچیده را با سرعت بالا و کیفیت بی نظیر بر روی طلا ایجاد کنید و همچنین در صنایع مختلف نیز از آن استفاده کنید.