نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا

نمونه کار دستگاه لیزر طلا معمولا با استفاده از محصولات زیورآلاتی مانند گردنبند، دستبند، گوشواره، پابند، النگو و … در اختیار مشتریان قرار می گیرد که امروزه می توانید شاهد تنوع طراحی ها و افزایش خلاقیت ها در این زمینه باشید. تکنیک های بسیار زیادی امروزه برای تولید انواع محصولات با استفاده از متریال های فلزی به خصوص طلا وجود دارد که نه تنها می توان آن ها را بر روی فلز طلا بلکه بر روی دگر فلزات نظیر نقره، مس، پلاتین، تیتانیوم و … نیز می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه قادر است که حکاکی و برش بر روی متریال فلزی به خصوص طلا را با بالاترین سرعت و کیفیت و بدون ضایعات انجام دهد.

انواع متریال قابل برش برای نمونه کار دستگاه لیزر طلا

همانطور که گفته شد برای نمونه کار دستگاه لیزر طلا تنها از فلز طلا استفاده نمی شود بلکه از دیگر متریال های فلزی ارزشمند مانند طلا سفید، طلا زرد، طلا رنگی، نقره خالص ۹۹۹، نقره نیکل، نقره آرژنتیوم و نقره سکه نیز استفاده می شود. از مهم ترین کاربرد این دستگاه برای تولید محصول می توان به مواردی مانند:

نمونه کار دستگاه لیزر طلا

• ساخت انواع پلاک

• حکاکی حروف و عدد

• حکاکی بر رو انگشتر

• ساخت انواع زیورآلات ظریف

• حکاکی اسم داخل حلقه

• و …

اشاره کرد.

قیمت دستگاه برش لیزری طلا

با توجه به وارداتی بودن این دستگاه و اهمیت استفاده از آن می توان گفت که قیمت موجود برای انواع مختلف در ابعاد متفاوت بالا است. از این رو نمونه کار دستگاه لیزر طلا که برای آشنایی بیشتر کاربران در نظر گرفته می شود نیز از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما به شما خرید این دستگاه از نمایندگی های معتبر برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که از جهت بررسی نمونه کار نیز اهمیت بسزایی دارد.