کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا

کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا

کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا بسیار گسترده است و امروزه شاهد نقش بزرگ این دستگاه در طراحی، حکاکی و همچنین برش فلزات هستیم. این دستگاه به طور کلی برای حکاکی بر روی انواع انگشتر، گردنبند، دستبند، پابند، گوشواره، پلاک و … به کار برده می شود. فرقی ندارد که از پلاتین، تیتانیوم، نقره و یا مس برای ترکیب کردن با طلا استفاده می کنید، به هر حال این دستگاه قادر است که در کمترین زمان و بالاترین قدرت بر روی آن طرح های پیچیده را نیز اجرا کند. علاوه بر این موارد می توانید طرح های سه بعدی را نیز بر روی فلزات حکاکی کنید. در ادامه به کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن خواهیم پرداخت.

کاربرد اصلی دستگاه لیزر طلاسازی در صنعت طلا

همانطور که گفته شد از دستگاه برش طلا می توانید برای انواع متریال فلزی که از ارزش بالایی برخوردار هستند استفاده کنید مانند:

کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا

• طلا

• تیتانیوم

• نقره

• پلاتین

• و …

البته یکی از موارد اصلی که کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا را بیشتر مشخص می کند حکاکی بر روی انواع حلقه ها مانند حلقه های نامزدی و عروسی، حکاکی طرح و نقوش و نوشته های مختلف بر روی دستبند . النگو، حکاکی کردن بر روی نگین انگشتر، حکاکی بر روی سنگ های گران قیمت و دیگر قطعات فلزی ارزشمند می باشد. یکی از نکاتی که کاربران باید در هنگام استفاده از این دستگاه رعایت کنند بررسی آموزش های کاربردی و مورد نیاز در این زمینه است.

خدمات پس از فروش در کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا

دستگاه هایی که برای کاربردهای لیزر طلاسازی در صنعت طلا تولید می شوند و در بازار در اختیار افراد قرار می گیرند را از نمایندگی های معتبر و با خدمات پس از فروش خریداری کنید. این موضوع در قیمت این محصول نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.