کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا یکی از موارد اصلی است که باید در هنگام استفاده از این دستگاه برای حکاکی و برش ورق های طلا به آن توجه داشت. امروزه بسیاری از افرادی که در این صنعت فعال هستند، در روش های مختلفی برای حکاکی و برش از این دستگاه استفاده می کنند زیرا دستگاه برش لیزری می تواند خیلی راحت در قسمتی از متریال های فلزی از جنس طلا مانند انگشتر،گردنبند، انگشتر، دستبند و … حکاکی و برش انجام دهد و با بیشترین دقت بهترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر طلا

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد فعال در این حوزه از خدمات موجود در دستگاه لیزر طلا استفاده می کنند صرفه جویی در زمانی است که این دستگاه برای آن ها فراهم می کند. از این رو مورد می تواند ارتباط مستقیمی با میزان سوددهی افراد داشته باشد. در زمان های قدیم برای اینکه حکاکی و برش بر روی ورقه ها به خصوص ورقه های طلا انجام شود از روش های دستی و مکانیکی که بسیار هم زما بر بود استفاده می شد. به خصوص این روش دقت بسیار کمی داشت و در نتیجه ظرافت کمتری داشت. اما با وجود لیزر دقیق بودن انجام برش بر روی ورقه ها افزایش یافت و خطاهای آن بسیار کم شد.

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا با ویژگی های موجود در این دستگاه

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر نیز در کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا تاثیر چشمگیری داشته است.. از مهم ترین ویژگی های موجود در دستگاه های برش لیزر طلا می توان به:

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا

• جوش دادن انواع بافت های مختلف در طلا با ضخامت های متفاوت یا یکسان

• کارایی سریع

• ایجاد جوش های عمیق و پر کردن تمامی منافذ خالی

• جوش دادن قسمت های غیر قابل دسترس

• جوش دادن و متصل کردن به صورت خودکار و همچنین به صورت نیمه خودکار

کاهش هدر رفت طلا با دستگاه لیزر طلا به مقدار بالایی به ویژگی های موجود در این دستگاه بستگی دارد. هر چه این ویژگی ها بیشتر باشد در نتیجه کارایی و کاهش هدر رفت نیز در آن کمتر خواهد بود.