گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا

گارانتی دستگاه لیزر طلا به دلیل پرکاربرد بودن این دستگاه برای برش و حکاکی متریال فلزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل است که در بازار نیز دستگاه های برش دارای گارانتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از این رو است که از گارانتی دستگاه لیزر طلا نه تنها برای طلا بلکه دیگر متریال های فلزی ارزشمند مانند نقره، پلاتین، تیتانیوم و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که فرآیندهای حکاکی هزینه بر هستند و از طرف دیگر اهمیت بسزایی دارند، باید نمایندگی که برای خرید این دستگاه در نظر می گیرید را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و سپس دستگاه برش حکاکی را خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی که برای کاربر در نظر گرفته می شود نیز با اعتبار نمایندگی رابطه مستقیم دارد.

خدمات دستگاه لیزر طلا چه کاربردی دارد؟

سرعت و کیفیت بالای کار با این دستگاه در کنار ظرافت توانسته در بخش های مختلفی از صنعت و حتی برنامه ریزی های کامپیوتری نیز مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از دستگاه برش و حکاکی طلا با استفاده از پرتوهای لیزری فایبر می باشد. البته امروزه استفاده از تکنولوژی واتر جت نیز برای برش و طراحی استفاده می شود.

مزایای موجود در گارانتی دستگاه لیزر طلا

از مهم ترین دلایلی که وجود خدمات پس از فروش را برای این دستگاه پر اهمیت کرده این است که دستگاه برش طلا در محیط های صنعتی و کارگاهی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو وجود گارانتی و خدمات پس از فروش باعث می شود تا عمر استفاده از آن افزایش یابد و کاربر بیشتر از مزایای موجود در آن برخوردار شود. گارانتی دستگاه لیزر طلا بر اساس بررسی مواردی مانند:

گارانتی دستگاه لیزر طلا

• جنس سطح

• ابعاد

• نوع طرح

• لیزری بودن دستگاه

• ضربه ای بودن دستگاه

• تیراژ دستگاه

برای قطعات و متریال در نظر گرفته می شود.